هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع)

هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع)

هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع)

هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع)


 

ای کوثر خدا، فاطمه

ای ادامه نبی، فاطمه

ای همتای علی، فاطمه

ای حبیبه ی خدا، فاطمه

ای شب قدر خدا، فاطمه

ای مقصود خدا، فاطمه

ای مشکات خدا، فاطمه

ای مصباح الهدی، فاطمه

ای والشمس الضحا، فاطمه

ای معنی جمال، فاطمه

ای تفسیر جلال، فاطمه

ای تعبیر کمال، فاطمه

ای واژه ی وفا، فاطمه

ای آیه ی صفا، فاطمه

ای سوره ی عطی، فاطمه

ای با عصای موسی، فاطمه

ای با صلای یحیی، فاطمه

ای ایوب بلاها، فاطمه

ای یوسف جفاها، فاطمه

ای کوه پر ابهت، فاطمه

ای جاری محبت، فاطمه

ای چشمه طهارت، فاطمه

ای سوره الهی، فاطمه

ای جلوه الهی، فاطمه

ای عشق کبریایی، فاطمه

آموزگار زینب، فاطمه

ای ام کربلایی، فاطمه

 

مقدم

 

مادرمادر

سرود جاودانه ی عشق

تو بهترین بهانه ی عشق

فقط به یاد تو سروده

دوباره دل ترانه ی عشق

تو فقط امید قلب حیدری

که تو شرح آیه آیه کوثری

به یقین شفیع روز محشری

مادر مادر

یا فاطمه ام ابیها

زهرازهرا

ام ابیها لایق تو

دلم پر از حقایق تو

ز بس که پاک و خالصی تو

خود خدا هم عاشق تو

حرمت قلوب عاشقان توست

جان ما بسته فقط به جان توست

که حسین خورشید آسمان توست

زهرازهرا

یا فاطمه ام ابیها

   

 

اسماء دل همه بی تابه

اسماء نگو مادرم خوابه

اگه که خوابه پس چرا نفس نمیکشه

دیگه از این به بعد رو موهام دست نمیکشه

دیگه دلم آروم نداره

یکی بره کمک بیاره

مادرم از دستم رفت

وای مادر وای مادر (ای وای مادرم)

ای وای چرا صورتش زرده

ای وای چرا بدنش سرده

چرا یه پارچه ی سفید کشیده رو تنش

نمی دونم آخه چیه این خون رو پیراهنش

بگو همین حالا داداشم

دیگه برن بگن به بابام

مادرم از دستم رفت

وای مادر وای مادر (ای وای مادرم)

اسماء دل همه بی تابه

اسماء نگو مادرم خوابه

اگه که خوابه پس چرا نفس نمیکشه

دیگه از این به بعد رو موهام دست نمیکشه

بابا رسیده دم خونه

دیده که پر غم خونه

غریبونه حالا نشسته پیش مادر رو

میگه که فاطمه بده جواب حیدر رو

می سوزم از آتیش آهش

دیگه میخونم از نگاهش

مادرم از دستم رفت

سبک زمینه سید مهدی میرداماد

سبک شور کربلایی حمیدرضا علیمی

میگیره دلمو غربت و غم

باغمش به خدا خون دلم

لبریز غم چشم تَرم

غرق خون بال وپرم

گرد غربت روی سرم

ذکر لب شد وای مادرم

بین غم دل اسیره

داره مادر میمیره

اسیر غمها شد، خون دل مولا شد

بی کس و تنها شد

غمگین حالت نگاش، پرخون به خدا چشاش

می پیچه تو دلم صداش

دل پریشونه، دیده گریونه

مادرم زهرا

زغمش دلامون تیره شده

آسمون به کجا خیره شده

وقت غسلِ نیمه شبه

ذکر مادر روی لبه

آسمون درتاب وتبه

چشما همه به زینبه

تو دلش غم میشینه

داره زینب میبینه

دریای غمها رو، غربت بابا رو

پیکر زهرا رو

 

 

نفس به سینه ی مادر

به پیش دیده ی حیدر

بریده بریده

مادر جون به لب رسیده

با ناله ای که علی شنیده

می خونه،برات بمیره مادر

حسین،شهید بی سر

شده شهادتینم

حسین غریب مادر

توی  نماز نشسته

با یه قنوت شکسته

نمی تونه پاشه

دیگه سفر تنها دواشه

ولی نگرون بچه هاشه

می خونه،جونم رسیده بر لب

بیا کنارم امشب

عزیز دل مادر

حسین سالار زینب

حسین غریب مادر

برا جوون خمیده

شب جدایی رسیده

توی نیمه شب ها

مادر رو به قبله ی ما

وصیتش رو میگه به بابا

می خونه،رسید شب های آخر

سفر نزدیک حیدر

قرار ما تو گودال

کنار تن بی سر

حسین،حسین

 

ای بهشت حسین، به حق حسین، نگاهم کن

با نگاهی بخر، دل من و سر براهم کن

باز بیار و به این، گدای درت عطایی کن

تو که مادرمی ، برا پسرت، دعایی کن

دعایی کن که بی بی ،  لایق این نوکری باشم

اگر نوکر شدم من، نوکرای حیدری باشم

دل دیوونه تقصیری نداره، مهربونیته

یه کاری کرده با این دل،  که این جور مادری باشم

مادر دل من و بخر

مادر من و حرم ببر

این دلم اگه تا، وطن برسه، بسه مادر

از تو کرببلا، به من برسه، بسه مادر

بی خیال حرم، نمی شه دلم، دلم تنگه

بس که هر نفسم، با اسم حسین ، هماهنگه

خدا این جوری خواست که، که تو بی بی مادرم باشی

من از سایه نشینا، تا تو  هم سایه سرم باشی

دلم میخواست شب جمعه، بیام کرببلا مادر

همون ساعت همون دم که خودت هم تو حرم باشی

  

 

آتیش گرفته، تموم آشیونم

پشت در خونه، پر شده از خونم

نمی نشینم زپا، برمی خیزم

باید علی رو ،به خونه برگردونم

به علی یار و یاورم، عالم همه بدونند

بلا گردون حیدرم، عالم همه بدونند

میون شعله، نماز خون می خوانم

زپا فتادم، ولی به تو می مانم

تو کعبه ای و، به گرد تو می گردم

طواف عشق، مرا ببین جانانم

میزنم ناله یکسره، حیدر فقط امیره

کوری اون که اَبتره ،حیدر فقط امیره

به علی یار و یاورم ،عالم همه بدونند

بلا گردون حیدرم، عالم همه بدونند

اگر چه می سوزم از غم ،فرزندم

فدایی تو شدم علی ،خرسندم

فقط ز درد غریبی تو آقا

زکودکان و جوانیم دل کندم

دستای حیدر و طناب ،زهرا برات بمیره

خستگی و ابوتراب ،زهرات برات بمیره

به علی یار و یاورم ،عالم همه بدونند

بلا گردون حیدرم، عالم همه بدونند

 

 

دری که ریشه داشت شکست

حرمت همیشه داشت شکست

یه مادری در این میون

یه بار شیشه داشت شکست

صدا بزن وای مادرم

شعله ی آتیش بود و دود

غلاف و بازوی کبود

یه دست سنگین بی وجود

مادر و سیلی بسته بود

صدا بزن وای مادرم

مرغ تو آشیونه رفت

دیگه چراغ خونه رفت

فرداش پیچید، تو کُل شهر

اون پیرزن جوونه رفت

صدا بزن وای مادرم

اگه علی خون جگره

زیر سر میخ دره

عزا عزاست،وقت عزاست

آخه تشییع مادره

صدا بزن وای مادرم

 

 

امون بدین به مادرم، که حیدرو خبرکنه

تا که بیاد به پشت در، چادرشو به سر کنه

یه کم آروم در بزنید ،حسین یه گوشه خوابیده

به پدرم چیکار دارید، مگه کسی بدی دیده

ای بی وفا زمونه، زمونه، زمونه

زهرای من جوونه، جوونه، جوونه

غصه نخور داداش حسن، اینها عیادت اُمدند

وصیت پیمبر ِ ،بهر رفاقت اُمدند

لگد کسی نمی زنه،محل وحی ِ خونمون

یادش نرفته هیچ کسی، حرمت ما و جدمون

ای بی وفا زمونه، زمونه، زمونه

زهرای من جوونه، جوونه، جوونه

این بوی اسفند ِ داداش ،نه بوی دود و آتیشه

واسه سلامتی مادر ،داره شعله می کشه

چهل نفر اومده اند، به ماها دلداری بدند

به بابای مظلوم ما، تو کوچه ها یاری بدن

به مادر اومدن بگن، سایه ی مولا سرشه

اینقده گریه نکنه ،چون که علی همسرشه

نشسته ای یه گوشه ای، می لرزی  هی داداش حسن

هرچی بدم باشن اینها، یه مادر و نمی زنن

ای بی وفا زمونه، زمونه، زمونه

زهرای من جوونه، جوونه، جوونه

 

 

سر نمازم دُعام اینه، الهی مادر نمیره

سرنمازم دُعام اینه، شفای عاجل بگیره

بخودم تلقین می کنم، خوب می شه مادر

دلم و تسکین می کنم، خوب می شه مادر

به داداشم حسن می گم، خوب می شه مادر

به حسین با محن می گم، خوب می شه مادر

چادر از سر بر می داره، خوب می شه مادر

دستشو بالا میاره، خوب می شه مادر

جارویه خونه می زنه، خوب می شه مادر

موهامو شونه می زنه، خوب می شه مادر

ببین خدا التماس من، مادرم پیشم بمونه

ببین خدا التماس  من ، آخه اون خیلی جوونه

خدا اون روز رو نیاره، خوب نشه مادر

رودلم داغی می ذاره، خوب نشه مادر

عالمی رو غم می گیره، خوب نشه مادر

خونه رو ماتم می گیره، خوب نشه مادر

دلم من آتیش می گیره، خوب نشه مادر

بابا حیدر زود میمیره، خوب نشه مادر

به جای مادر من بمیرم، آخه بابام یارنداره

اگه عدو باز حمله کنه، بابا طرفدار نداره

شبا مهتاب دُعاش اینه، خوب بشه مادر

روزا آفتاب دُعاش اینه، خوب بشه مادر

دل بیتاب دُعاش اینه، خوب بشه مادر

چشم بی خواب دُعاش اینه، خوب بشه مادر

تشنه ی آب دُعاش اینه، خوب بشه مادر

آره ارباب دُعاش اینه، خوب بشه مادر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی